brendiranje

Брендирањето како тренд започнало бидејќи капиталистите сакале нивните производи и услуги да се разликуваат од оние на конкуренцијата. Создавањето на впечатливо име, ја носи услугата/продуктот на ниво на уникатност и ексклузивност, без разлика колку и да е пазарот презаситен од исти или слични конкурентски продукти. Брендирањето со себе го носи психолошкиот багаж кој создава високи вредности на продуктот, многу често независно од неговиот квалитет. Si Communication ве советува на што треба да правите а на што да внимавате.

pr

ПР-от е тешка игра. Многу е тешко да бидете забележани на пазарот кога конкуренцијата е огромна. Луѓето не ви обраќаат внимание бидејќи се уморни од маркетингшкиот притисок кој се врши врз нив и мислат дека сте само една од мноштвото исти фирми кои не се грижат за ништо друго освен да им ги земат парите. Ситуацијата е уште потешка кога сте нови на пазарот меѓу другото и поради тоа што трошоците за вас како почетник се многу поголеми од вообичаено.

odnosi so javnost

„Сето она што го правиме или кажуваме, претставува односи со јавноста“

Philip Crosby

Односите со јавноста е управувачката функција која го евалуира јавното мислење, ги идентификува политиките и процедурите на поединците или организациите и според нив изготвува и извршува акционен план за да го придобие разбирањето од јавноста и даги освои нивните симпатии. Тие подразбираат вклучување на односи со заедницата, соработка со инвеститорите и медиумите, организација на настани и прес-конференции но подразбира и вклучување на многу дејностите кои не се јавни како на пример координирање на медиумски контакти, обезбедување на ингеренции, лобирање и слично.

pr1

Односите со јавноста вклучуваат воспоставување и негување на добри односи на индивидуите, компаниите, организациите со различни јавности со употреба на различни видови на комуникациски канали и алатки. Основната цел на односите со јавноста (ПР) е да го изгради, подобри, и/или унапреди имиџот на субјектот.

govor na telo

15. 02 2012

Експертите од областа на комуникациите укажуваат на правилото дека само 7% од поентата што сака еден говорник да ја долови, доаѓа преку неговите зборови. 38% од поентата се доловува преку тонот на нивниот глас и дури 55% од поентата се искажува преку говорот на телото на лицето кое зборува. Ова правило доаѓа од истражување кое било објавено во 1960тите години. Ако не ја знаете основата на говорот на телото, пропуштате многу битна алатка која ќе ви помогне да комуницирате подобро. Сите го употребуваме говорот на телото на потсвесно ниво, трикот е во тоа да научите како да го контролирате за истиот да ви оди во прилог и да не ве издаде.

Audience Questions Hands Raised thumb

07. 02. 2012

Начинот на кој се справувате со прашањата од публиката често може да биде одлучувачки фактор за тоа како вашата презентација ќе биде одликувана и прифатен. Ако сте бизнисмен, политичар, јавна личност или планирате вашата кариера да ја носочите во тој правец, тогаш е апсолутно битно да се справите со прашањата добро.

time is over

03. 02. 2012

Дали ви се случило да се најдете на средина на презентацијата кога сваќате дека поради непредвидени причини немате веќе време?

Без разлика каква е вашата тема, секогаш биди подготвен и флексибилен да ја скратиш презентацијата. Еве неколку начини што можеш да ги употребиш за да бидеш сигурен дека презентацијата се поклопува со временската рамка.

javnogovorenje1

27. 01. 2012
Да се чувствуваш помалку нервозен непосредно пред јавен настап, е природно дури и корисно, но премногу нервоза е кобно за настапот. Еве неколку докажани совети во врска со тоа како да ги контролираш пеперутките во својот стомак и да дадеш подобра презентација:

Медија

Ohrid.