prez

Нервозата непосредно пред јавен настап е сосема вообичаена појава. За жал, колку е побројна публиката, толку побрзо тремата се мултиплицира. Знаејќи како да останеш мирен за време на настапот, може да направи голема разлика во вашиот говор и презентација. Еве неколку совети од Si Communication за тоа како да се подготвите за таквите пригоди:

uspesen biznis

Не е особено тешко или скапо да се започне сопствен бизнис. Она што е тешко во целата приказна е да се одржи бизнис на нозе а уште потешко е истиот да се прошири и да работи успешно и со полна пареа. Затоа секој новопечен бизнисмен си го поставува прашањето: Што е потребно да се почне бизнис и да се успее во истиот? Иако нема одговор на ова прашање кое ќе може да се прилагоди на сите бизниси, сепак постојат 5 правила кои се есенцијални и кои мора да ги почитувате доколку сакате да успеете во светот на бизнисот.

diplomiranje

Колку често сте го слушнале овој израз како изговор да не го добиете работното место за кое имате аплицирано? Навистина е тешко да се најде работа која е добро платена и која на некој начин е поврзана со она што сте го студирале веднаш штом ќе ја земете дипломата во раце. Но вистина е и тоа дека секој работодавач сака да вработува луѓе со искуство, луѓе кои веќе се имаат докажано во бараната област. Многу малку луѓе сакаат да го прифатат ризикот и да вработат некој кој нема никакво искуство. Еве неколку докажани совети од Si Communication кои добро ќе ви дојдат доколку се најдете во ваква положба:

20 social media icons 720x203

Сајтовите за социјално вмрежување стануваат се почесто користена алатка во бизнис светот за промоција на идеите. Промоцијата преку социјалните мрежи стана популарна пред се поради тоа што е релативно евтина или сосема бесплатна, најбрзо се шири и во еден момент може да опфати многу голем дел од потенцијални клиенти. Еве кои се 4те најчесто употребувани социјални мрежи за бизнис промоција во нашава земја:

job in

Секој кој е повикан на интервју за работа, оди таму со една и единствена цел – да ја добие работата. Дури и да не сте сигурни дали ја сакате или не таа работа, кога веќе сте одлучени да одите на интервју, дајте го најдоброто од себе. Многу ретко можеш да го смениш првиот впечаток за себе кој го оставаш кај луѓето, затоа гледај истиот да го направиш совршен. Еве неколку практични совети од Si Communication за тоа што треба да правите за време на едно работно интервју:

meeting

Без разлика колку често и да го мислиме спротивното, успешните состаноци, со соработниците, партнерите и клиентите, се секогаш во полза на нашиот бизнис. Тие ни овозможуваат да донесеме добри одлуки како група, и да дознаеме корисни информации и тоа од прва рака. Si Communication ве советува како да го подобрите квалитетот на состаноците.

strategija

Доколку до сега немате направено сопствена стратегија како да си го организирате времето, сега е крајно време да го сторите тоа. Добрата организација ќе ви помогне во извршувањето на секојдневните активности, ќе ви пружи целосна прегледност на обврските и слободното време и ќе ве ослободат од напнатоста предизвикана од сомнежот дали нешто сте заборавиле. Si Communication, ги споделува со вас едни од најдобрите и најефикасните совети за добра организација.

strateski mislitel

Ако се најдете себе си во ситуација на отпор кон фактот да се биде стратег бидејќи ви звучи како трошење на време на ирелевантни работи не сте единствени. Искушение на секој лидер е да се справи со она што се наоѓа непосредно пред него, итно и конкретно поставено. За жал доколку постојано го практикувате ова ќе ја ставите вашата компанија на ризик.

Biznis uspeh

Дали сакате она во кое уживате додека го работите да ви прерасне во професија? Тоа е сосема возможно, но не е ни малку едноставно како што изгледа. Без разлика колку и да сте ентузијасти во врска со започнување на вашиот мал бизнис, мора да имате на ум неколку работи кои се неизбежни доколку сакате да успеете во светот на претприемништвото. Кога станува збор за бизнис, не смеете да се потпрете единствено на желбата. Еве 5 совети од Si Communication во врска со започнување на сопствен бизнис:

brendiranje

Брендирањето како тренд започнало бидејќи капиталистите сакале нивните производи и услуги да се разликуваат од оние на конкуренцијата. Создавањето на впечатливо име, ја носи услугата/продуктот на ниво на уникатност и ексклузивност, без разлика колку и да е пазарот презаситен од исти или слични конкурентски продукти. Брендирањето со себе го носи психолошкиот багаж кој создава високи вредности на продуктот, многу често независно од неговиот квалитет. Si Communication ве советува на што треба да правите а на што да внимавате.

Медија

Ohrid.

banner 300x250 placeholder